HTML

Tory T. töpreng

Média, közélet, gazdaság és minden ami belefér.

Kiemelt bejegyzések

Legfrissebbek

NAV-botrány

...amiről még Horváth András is hallgat.

Amikor elfogynak a hírek

1930-ban egyszer már megtörtént.

Pokol 2023

Rendkívüli módon tisztelem Navracsics Tibort.

A centrális erőtér esete a frakciókkal

Az LMP-nek lehet, a DK-nak nem.

Felsőoktatási csodafegyver kis tervezési hibával

A kiadások kiszervezése még nem reform.

Tiszteletet, bizalmat [videó]

Stephen Colbert véleménye az IMF-ellenes propagandáról.

Imagine [videó]

John Lennon-feldolgozás a szólásszabadság védelmében.

"Köcsög"

Kedves MTI, nem FAG: SAG.

Kiút a Safarov-botrányból

Börbönbüntetés, avagy hülyeségek egy typo apropóján.

Legfontosabbak

A félreértett kormányfő

Orbán Viktor a demokrácia meg­men­tésén dolgozik, csak sokan még nem értik.

A pártok szuperpozíciójáról

Schrödinger macskája és a vá­lasz­tási kampány. Kvan­tum­po­li­to­ló­gia kezdőknek.

Dohányadó - egy embedelt videó margójára

A frakciófegyelem ilyen magas szintje egyszerűen ellentmond a képviseleti demokráciának.

A gerrymandering fogalma és ellenszere

Hogyan előzzük meg a vá­lasz­tó­kerületek öncélú átrajzolgatását.

A Kádár-rendszer öröksége

Nincsen ingyen ebéd.

Isten, bizony, mitagadás

Miért nem vagyok ateista.

Indokolás, PTSD és gyümölcspulp

Szellemi ámokfutás a chips-adó apropóján, csak haladóknak.

Alexander Hamilton in da house

Kiváló spoken word előadás Ha­mil­ton és Aaron Burr párbajáról.

Móricka és a középosztály

"A KDNP olyan mint a pornó." De­fi­níciós krízis, egy bon mot e­re­de­te.

Hirdetés

Archívum

Tory T. töpreng

These pretzels are making me thirsty!

2014.01.15. tory_t

Fodor Gábor sikerének titka

Sokakat meglepett, hogy a mikroszkopikus támogatottsággal rendelkező Fodor Gábor is rákerült az ellenzéki listára, méghozzá az előkelő, negyedik helyre. De hogyan történhetett mindez?

Talán nem árulok el nagy titkot, de ilyen döntéseknél az az egyik legfontosabb mérlegelendő szempont, hogy adott politikus hány szavazót hozhat. Márpedig két kormánypárti kutatóműhely is hozzájárult Fodor kedvező tárgyalási pozíciójához: a szalmahajú politikus népszerűsége ezekben a mérésekben hirtelen úgy felpörgött, mintha elmajszolt volna egy láda aldis banánt.

Decemberben a Századvég Intézet két százalékra hozta ki a Magyar Liberális Pártot, ezzel mintegy két százalékponttal* felülmérve a tavaly alakult politikai formáció tényleges támogatottságát. Az egyik lehetséges magyarázat erre az eredményre az lehet, hogy 50 fős mintával dolgoztak, és véletlenül Fodor Gábort is megkérdezték, aki a pártnak nemcsak elnöke, de szavazótábora is. A másik magyarázat még ennél is prózaibb. A Századvég stratégiai igazgatóját G. Fodor Gábornak hívják. Véletlen lenne? Igen. A névhasonlóság azonban könnyen megtéveszthette a lojális munkatársakat, akik hogy elkerüljék főnökük szégyenét, kicsit megtoldották az eredményt.

De hát egy mérés nem mérés – tartja a mondás. És Fodor Gábor listára kerülésének szempontjából itt jön a másik szerencsés véletlen. Ugyanis szintén alig egy hónappal a tárgyalások előtt a másik jelentős kormánypárti "think-tank", a Nézőpont Intézet is nyilvánosságra hozott egy közvélemény-kutatást, melyben a legnépszerűbb politikus éppen Fodor Gábor lett. Erre a magyarázat egyértelműen a párt logójában keresendő. A Magyar Liberális Párt elforgatott manósapka alakú jelvénye ugyanis feltűnő hasonlóságot mutat a mérést készítő Nézőpont Intézet logójával. Mutatom:

Nézőpont Intézet –Magyar Liberális Párt

Vagyis névhasonlóság és dizájnszimpátia. Más ötletem nincs.

76 komment

A bejegyzés trackback címe:

http://toryttopreng.blog.hu/api/trackback/id/tr195758857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Quadrille Lobster · http://oriblog.blog.hu/ 2014.01.15. 21:28:22

Nekem Mesterházy sokkal jobban zavarja a szememet. Meg persze Gyurcsány. De én csak választok, nem döntök

tisztapista 2014.01.15. 21:35:40

Nem tudom melyik nővel vagy férfival volt viszonya Gábornak az amerikai nagykövetségről, hogy ilyen kitartóan egyengetik a pályáját...

LallyPop 2014.01.15. 21:50:28

Itt egyvalaki lesz sikeres, az Gyurcsány. egyértelmüen ő válik hangadóvá már tavasztól amint a buktát rávarrják a pubira.

J.László 2014.01.15. 21:52:28

Egyszerű. Heller és Konrád intézte el neki.

tisztapista 2014.01.15. 21:56:06

Két jó hírem is van:
1. Gyurcsány, Bajnai és Fodor 2010-ben el lettek zavarva a kormányzás közeléből.
2. Most újra összeállnak egy búcsúkoncertre, hogy újra ki lehessen őket fütyülni az urnáknál.

czjanos 2014.01.15. 22:00:34

Szerintem sértés Fodor Gáborra nézve, ha egy A/4-es papíron emlegetik GFG bértollnokkal.

Zakk (törölt) 2014.01.15. 22:13:17

Arról az emberről van szó aki oktatási miniszterként semmit az ég világon nem tett le az asztalra, pedig már csak a kora miatt is jobban emlékezhetett az oktatásra mint sok más miniszter..Arról az emberről van szó akinek az ölébe esett egy teljes párt, kiépített, működő struktúrával és nagy tehetséggel belekormányozta a betonba, félmilliárdos adóssággal a társadalom felé.. Zéró támogatottsággal még a Thürmer Gyula vezette Munkáspárt is létezik..
Tehát egy olyan emberről beszélünk akiben nincs küzdeni akarás, tehetség, szorgalom..
Egy politikai hulla, aki többet árt a társadalomnak a jelenlétével mint használ..
Hiteltelen, buta pojáca..

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2014.01.15. 22:30:59

Szerintem azért vették be a buliba, mert Kuncze-közeli és a Kunczét akarták, ő meg a csatolt része.

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2014.01.15. 22:31:14

Ezen nagyon jót röhögtem: "... ezzel mintegy két százalékkal felülmérve ..."

bretman 2014.01.15. 22:36:25

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang:

A Fodor Kuncze-közeli? Mindig is gyűlölték egymást.

Szerintem arról van szó, hogy már mindegyik a bukásra játszik, és hogy utána minél inkább lehessen teríteni - és másra kenni - a felelősséget. Márpedig Fodor Gábor a Politikus, Aki Még Soha Nem Nyert. Nélküle nem igazi a bukás.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2014.01.15. 22:37:49

Szerintem a Gyurcsányt rehabilitálni fogja a közvélemény, miután a fidesz kártyavára összeomlik. Nem ma lesz, meg nem holnap, de miután az energiaárak világpiaci árának csökkenése megfordul, kipukkan a rezsicsökkentéslufi. Mert egy világpiaci trendnek megfelelő hatóságiárszabályozást könnyű hőstetnek eladni, de amikor a világpiaci trend megfordul, akkor az annak megfelelő hatósági ár ugyanazoknál az embereknél morgolódást fog kiváltani. Más eredményük meg nincs a leszakadástól eltekintve.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2014.01.15. 22:39:38

@bretman: Liberális mindkettő, így egyiket a másik nélkül nehéz megmagyarázni.

borzzz 2014.01.15. 22:42:17

@RAMBO: Ha a két 2% ilyen vicces, képzelem, mekkorát röhöghettél a néhány tized százalékosra mért (már ha egyáltalán mérni tudják) KDNP átütő népszerűségén.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2014.01.15. 22:44:08

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: Rovábbá az is egy fontos szempont, hogy maguk a liberális szavazók is utálják a volt SZDSZ-es arcokat e két személyt leszámítva. Mert a Fodor olyan szerethető ártalmatlan figura, a Kuncze meg az egyetlen markáns személyiség, aki nem mocskolta be a kezét és nem égette széjjel magát a cigányvédelemben.

Orván Biktor 2014.01.15. 23:10:46

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang:
Ne álmodozz. Gyurcsányt senki nem veszi komolyan, végleg leírta magát az egész baloldallal együtt.
Ugyan oda fognak jutni, mint az szdsz, a 18-as választásokon már a parlamentbe sem fognak bejutni (vagy csak valahol 10% alatt).

McKinney 2014.01.15. 23:24:09

Ja nekem is egyből a kdmp ugrott be. Egy "senkiserászavazott" párt a kormányban ugat.

jet set 2014.01.15. 23:36:13

2006-ban a szocik nyertek, ugyanazt a társaságot indítják most is. Azon csodálkozom, hogy Gyula nem került fel posztumusz a listára.

duke64 2014.01.15. 23:42:48

Fodor több,volt@jet set: kollégáját van szerencsém ismerni oktatási miniszter korából.
Valóban nem a lázas munkálkodás jellemezte miniszteri munkáját,állandóan halomban álltak az asztalán az akták.Megoldatlanul.

magyar ember teli szájjal 2014.01.15. 23:56:27

Ahogy megláttam a fejét a képen, arra gondoltam hogy mégis a Fideszre szavazok.

bioLarzen 2014.01.15. 23:57:08

Nulla társadalmi támogatottság, mégis bekerülhet a parlamentbe a Nagy Testvér zsebében - azt hiszem, fogalmazhatunk úgy, hogy Fodor a KDNP ellenzéki megfelelője.

bio

borzzz 2014.01.16. 00:22:59

@duke64: Bezzeg a "lázasan munkálkodó" H. Rózsa egy áldás a nemzetnek:-)

Poroszkai Attila 2014.01.16. 01:00:23

@magyar ember teli szájjal: én nem csak gondolom, hanem meg is teszem. pedig nem terveztem, de ez a gyurcsányos-fodoros nagy csapat kihozza belőem az orbánhívőt :-)

Szúnyog 2014.01.16. 01:10:29

@Zakk: Fodorról köztudott, hogy egyszerűen lusta. Minden tekintetben.
Röhej a listán léte, de ez nem különleges, amikor, az egész "összefogás" egy röhej.

pupumpa 2014.01.16. 02:20:35

A KDNP és Fodor példája tisztán mutatja, hogy ez a demokrácia csak porhintés. Ennél jobb rendszert nem tudtak kitalálni?
Bármelyik oldalra szavazol, bejuttatsz olyan fazonokat, akik egy tiszta választás esetén teremőrnek sem mehetnének a Parlament közelébe.

A szerelő 2014.01.16. 03:36:46

Kb. 2 hónap aktivitás után, Fóton 13%-ot ért el. Csak hogy a tényeknél maradjunk.

szbszig 2014.01.16. 05:03:25

@RAMBO: "Az egyik lehetséges magyarázat erre az eredményre az lehet, hogy 50 fős mintával dolgoztak, és véletlenül Fodor Gábort is megkérdezték, aki a pártnak nemcsak elnöke, de szavazótábora is."

Szerintem ez még jobb volt. :D

2014.01.16. 06:22:25

Belőlem ugyan nem hozza ki a fidesz-szavazót, de az eldőlt, hogy itthon maradok. Sajnos Fodort már nekem sem vette be a gyomrom, de ami azt illeti, Mesterházyt se nagyon. Ennek az országnak lőttek, akárki nyer.

jog-ász 2014.01.16. 06:30:11

a pesti belvárosi liberálisok több százalékot is hozhat, esetleg a nagyvárosiak, és négy éve nincs megjeleníthető formációjuk, van másfél hónap, majd felépítik meg hangosan mondják hogy liberálisok szavazzatok ide(máshova ugysem tudnak)

Köves D. Gábor 2014.01.16. 06:46:52

Tetszik ennek a posztnak a stílusa. :)

Gazz 2014.01.16. 07:26:56

A másik ilyen politikai prosti, aki nulla teljesítménnyel, és mérhetetlen támogatottsággal a háta mögött mindig áruba bocsátja magát, a Schmuck Andor.

Herbert Norman Schwarzkopf, Jr. 2014.01.16. 07:34:07

@Gazz:

Schmuck mester nagyon jól megél abból a 40 ezer beidomított nyuggerből.

archangel1526 2014.01.16. 07:35:43

Akár a FIDESZ akár az MSZP-nagykoalíció nyer, ugyanebben a mocsokban fog fetrengeni ez az ország. És mi vagyunk akkora balfaszok hogy ahelyett hogy választanánk egy harmadikat, azon vitatkozunk hogy melyik a kisebbik rossz. Persze a JOBBIK vagy a Munkáspárt lenne a legrosszabb. Amíg van más párt ezeken kívül, addig van remény !

zombizan · http://libertarius.blog.hu/ 2014.01.16. 07:43:25

Úgy tűnik, sikerült elhitetnie a többi "baloldali" párttal, hogy tényleg elindul a választásokon az MLP és pont azt a 0,5 %-ot fogja elvenni a szavazatokból, ami nekik hiányozni fog. Hogy miért pont 4. hely? Jól tud alkudni valószínűleg, bár a bejutási esély szempontjából mindegy, hogy 4. vagy 20. helyen szerepel-e.

Onnantól kezdve, hogy szertefoszlottak a jobboldali szavazókat is megszólító Bajnai Gordon jó szerepléséről szőtt álmok (a mindenkori "baloldali" értelmiség ostobaságát mutatja, hogy 24 év után sem képesek megérteni a jobboldali választók mentalitását), a leginkább logikus lépés tényleg az volt, hogy a hajdani MSZP-SZDSZ minden prominens személyét egy zászló alá tereljék. Győzni nyilván nem fognak, de talán nem lesz 2/3 megint.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2014.01.16. 08:06:54

ugye, ugye, most, az mszp-dk-e14-pm-liberálisok 5párti szövetségnek 25%-ot kell elérnie ahhoz, hogy parlamentbe kerüljenek, különben kiesnek, igaz???
ó mondjátok, hogy igen

Flúgatlan 2014.01.16. 08:10:27

Jó poénok vannak a cikkben.

Szerintem lehet Fodor Gábornak 2 százalékos tábora, nemcsak csalással: az egykori SZDSZ szavazók egy része simán őt tarthatja az SZDSZ vonala örökösének.

Miért a 4. helyen van a listán? Mert közismert arc és kifejezetten nagy botárnyok nem kapcsolódnak a nevéhez.

Az egy más kérdés, hogy engem a hideg is kiráz Fodor affektáló beszédstílusától és politikai vonalát is utálom. De a 2 százalék körüli támogatás az SZDSZ-nosztalgiázók részéről összejöhet, nem kell manipulációt sejteni mögötte. Ez persze fel-le fog változni hétről-hétre.

Bafana 2014.01.16. 08:11:03

Örülök, hogy ott van Fodor, Gyurcsány, Kuncze. Ezek után csak egy kávét kérek. De még reménykedem benne, hogy Torgyánt és Bokrost is odaveszik.

Bafana 2014.01.16. 08:15:06

Van, amikor Gabriellánk még Gyurcsánynál is kiveri a biztosítékot:
www.youtube.com/watch?v=nt9luw61ylQ

Csató 2014.01.16. 08:19:53

A fidesznek jó, ha Fodor is égeti az ellenzéket, Fodornak jó, ha bekerülhet 4 évre a parlamentbe.
Így leszóltak a Századvégnek, hogy kell egy közvélemény-kutatás, ilyen eredménnyel.
Win-win szituáció. Illetve nekünk nem, mert m tartjuk el ugyanazokat a senkiházikat.

én már a fény gyermeke vagyok 2014.01.16. 08:31:27

Fodor egy szobatárs az Orbán háreméből.

Ha felértékelték, akkor abban a fidesz keze van.

én már a fény gyermeke vagyok 2014.01.16. 08:38:27

@Flúgatlan:

Fodornak annyi köze van az eszdéeszhez, hogy a fideszből átküldték rombolni.

Amikor elnök lett a romokon, az első útja Orbán gazdához vezetett, hogy elé tegye az szdsz hulláját.

Ha most is beveszik, most is szétkúrja a baloldalt.

Nem kéne fideszest semmilyen kapun beengedni.

Aki valaha fideszes volt, azt Orbán mind zsarolja valamivel.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2014.01.16. 08:40:19

@wmiki: ...de azért hiányolom demokrata dopeman-t, és a MAFIA-t...

ők vajon miért nem kerültek fel a listára, hiszen demokratikus választáson nyert, elsöprő fölénnyel

csorsza 2014.01.16. 08:45:22

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang: "Kuncze meg az egyetlen markáns személyiség, aki nem mocskolta be a kezét "

he-he-he

Leone_510 2014.01.16. 08:50:39

személy szerint örülök a fodornak a bajnainak és a gyurcsánynak és mint olvastam már a kunce is ott toporog a sorban, szóval azért örülök mert végre kibújt szög a zsákból, nem igazán kedvelem a fideszt és nem igazán terveztem, hogy elmegyek szavazni de mégis megteszem mégpedig ezen emberek ellen! így bizony szavazni fogok a fideszre, ha meseházy nem áll össze ezzel a branccsal akkor esetleg elhittem volna, hogy valóban lehet a baloldalon megújulás és egy röpke pillanatig még az is megfordult a fejemben, hogy ő kapjon egy x-et, de ez a macskajancsi a bűntársaival együtt jobb ha feledésbe merül hosszú évekre

citrix 2014.01.16. 08:50:41

@tisztapista: Nem tudom milyen viszonya van a mi édes drága kedves vezetőnknek a putyini oroszország nagykövetségén vagy feljebb hogy ilyen sikeresen integrálja a Magyar Köztársaságot az újraéledő Szovjetunióba.

borzimorzi 2014.01.16. 08:51:30

@archangel1526: Még az sincsen kizárva, hogy ezek után az LMP-re fogok szavazni. Pedig van baj azokkal is, bőven. Egy csomó lilaködös romkocsmás arc is van ott, meg balost játszó úrigyerek is. Viszont nem sz...osak tetőtől talpig, és ez is valami.

Üdv:
b

borzimorzi 2014.01.16. 08:52:55

@archangel1526: Ja, és mellesleg pártot inkább alapítani kéne, nem gondolod? Ha óhajtod mérlegelni ennek esélyeit, nyugodtan megdobhatsz egy maillel, van index pötty hu végű címem is.
Üdv:
b

♔batyu♔ 2014.01.16. 09:17:28

Lányos külső, liberális..... Fodor olyan mint az akció filmekben a csaj. Totálisan felesleges, de kihagyhatatlan.

burnout syndrome (törölt) 2014.01.16. 09:21:29

Valaki inkább nézzen be Gabriella páncélszekrényébe. Alighanem olyan iratokat fog találni, amivel a komplett Együtt-PM-MSZP-DK vezetői és második, harmadik körös emberei egységesen rabszíjon lennének elvezethetőek. A többi elképzelés misztikum.

burnout syndrome (törölt) 2014.01.16. 09:22:23

@borzimorzi: Igen, ennyi mondható el előnyként, de ez komoly előny.

Flúgatlan 2014.01.16. 09:26:53

@én már a fény gyermeke vagyok: "Fodornak annyi köze van az eszdéeszhez, hogy a fideszből átküldték rombolni."

Huhh! Nagyon bennfentes lehetsz. Ámbár a fény gyermeke biztos átlát minden szitán....

Azért Fodor 2-3-szor annyi időt töltött az SZDSZ-ben, mint a fideszben. Végig a gaz Orbán ügynöke lett volna? Ez már üldözési mánia. Kezeltesd.

milliliteratura · http://milliliteratura.blog.hu/ 2014.01.16. 09:33:26

jó poszt, gratula.

@Bafana: azt hittem, nem bírja ki hogy be ne szóljon. mondjuk ez a fodori baromság még nekem is fájt, pedig én legszívesebben a komplett "baloldalt" három méterrel a föld alatt látnám. fodor gábor sarah palin magyar liberális verziója.

Atrox 2014.01.16. 10:09:36

@Leone_510: +1.
Irónikus módon a baloldali összefogás szerintem hoz egy csomó szavazatot a másik oldalnak. Rengetegen vannak, akik nem szeretnék újra Gyurcsányt, Bajnait, Fodort, Kunczét és társait újra vezetőként látni. Ezt nem tudom, átgondolták-e, mielőtt így összeborultak. Sokan gyűlölnek ebből a brancsból legalább 1 vagy 2 prominens személyiséget, így az ő szavazataikat nem tudják megszerezni. És ez ráadásul teljesen független Orbántól is, neki elég, ha messziről, mosolyogva integet az összefogott srácoknak :)

carlos z. 2014.01.16. 10:20:22

"Decemberben a Századvég Intézet két százalékra hozta ki a Magyar Liberális Pártot, ezzel mintegy két százalékkal felülmérve a tavaly alakult politikai formáció tényleges támogatottságát."

Mert szerinted a támogatottságuk csak 1,96%??

Kivlov 2014.01.16. 10:30:20

"Fodor Gábor sikerének titka"

orrmérete...

a 17 éves Parker Schnabel 2014.01.16. 10:53:34

@Flúgatlan: A fideszes sohasem önjáró.

Ideteszik-odateszik, altatják, bevetik.

Mikor, mire, de mindig a Párt érdekében.

Minden pártban vannak fideszes aknák.

Amikor kell, akkor robbantják a pártot,
ahogy Schiffer, vagy Fodor, vagy Almássy Kornél, vagy...

Toeck Filkow 2014.01.16. 10:55:00

@alapos: De, csak a százalék meg a százalékpont nem ugyanaz.

bekerült 2014.01.16. 10:55:44

Ne ötleteljél öreg, ha nem értesz hozzá !

A "szövetkezők" döntik el, hogy kivel szövetkeznek !
Ők úgy vélik, hogy Fodorra szükségük van, meg Kunczéra, meg a többire, akiket felkértek.

Neked, közöd ?

Savanyú a szőlő, legfeljebb !

SemBoga 2014.01.16. 11:07:59

na, végre lesz egy kis havi jövedelme a fodor gabinak

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.01.16. 11:14:00

zseniális poszt. :D

És kábé igaz is lehet mind a két lehetőség.

csentecsa 2014.01.16. 11:33:51

Fodor egyetlen okból került a közös listára, mégpedig azért hogy ne csak a Gyurcsánnyal álljanak össze, hanem olyan látszatot keltsenek hogy többeket vettek be a "szövetségbe". Tehát kellett Fletón kívül még valaki,.

carlos z. 2014.01.16. 12:03:21

@alapos:

"Decemberben a Századvég Intézet két százalékra hozta ki a Magyar Liberális Pártot, ezzel mintegy két százalékkal felülmérve a tavaly alakult politikai formáció tényleges támogatottságát."

Melyik az a szám, amihez ha hozzáadjuk a 2%-át akkor 2-t kapunk?

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2014.01.16. 12:26:09

Aki hisz a nagykoalíciós mutyiban, az még esetleg azt gondolná, hogy Fodor régi jó fideszes harcostársként kapott egy kis támogatottságot a közvéleménykutatóktól, kirakta párszor Index-címlapra a blogját és így bevették a buliba, ahonnan csúnyán kibukott az SZDSZ-szel. Bár rossz nyelvek szerint a szivárványszavazókra van szüksége az MSZP-nek, ezért vették be...

alapos 2014.01.16. 12:26:41

@carlos z.: @Tökfilkó:
De nem azt írta, hogy a 2%-nak a 2%-ával múlta felül, hanem 2%-kal. És nem százalékponttal. Na mindegy.

De abban igazad van, hogy a 0-nak a 2%-a is 0.

Azért érted, hogy mit akart írni ugye? De nem tisztem megvédeni, valóban szerencsétlen a fogalmazás.

orgoványi erdőjáró 2014.01.16. 12:30:19

Nézvén ezt a baloldali liberálist bagázst én már csak egy kávét kérek. Garantált a Fidesz győzelem áprilisban.

Bafana 2014.01.16. 13:11:37

Bocsánat, csak bennemaradt Gyurcsány agydurranása.
De öröm nézni :)

Siri Keeton · http://thedarkenlightenment.blog.hu/ 2014.01.16. 17:59:22

Én amikor megláttam Fodor fényképét, frankón azt hittem, az index trollkodik csak. Nem hittem el. Oké, Gyurcsány a listán, ezt már tudtuk, de mit keres ott Fodor? Komolyan, mit keres ott Fodor? Csak ezt a zsarolós sztorit tudom elképzelni, és mivel Gyurcsány javasolta, valszeg őt zsarolja valamivel. Ennél jobb már csak az lenne, ha még Medgyessyt és Kovács Lászlót is reaktiválják, és Zuschlág is felkerül a listára valami kétséges helyre...

borzimorzi 2014.01.20. 11:53:18

@Atrox: Ez pontosan így van. Pláne Gyurcsány bevétele sokat ártott az összefogásnak. Mert azok, akik Bajnait még tán elfogadnák és esetleg Mesterházyból is kinéznek valamit, azok a k.országozó Gyurcsányt már végképp nem fogadják el. Mert az első kettő csak érdekvezérelt, ügyetlen, impotens és ballábas. De Gyurcsány egyértelműen romlott.

Márpedig az nem mozgósító üzenet, hogy "gyertek, emberek, cseréljük le a narancsszínű festékkel leöntött kupac kakit a piros festékkel leöntött kupac kakira". Ezért nem érdemes elmenni szavazni, vagy legfeljebb jelzés értékkel érvénytelen szavazatot érdemes leadni.

Üdv:
b

borzimorzi 2014.01.20. 11:54:40

@csentecsa: Stimmt, ezt jól látod.
Üdv:
b

a 17 éves Parker Schnabel 2014.01.20. 15:15:10

@borzimorzi:

Szerintem, ha Orbán narancskupaca pont olyan, mint a Gyurcsány piroskupaca,

akkor a Gyurcsány piroskupaca kapjon kétharmadot.

Az Orbán narancskupaca is kétharmadot kapott a Gyurcsány piroskupaca után.

Ha az fülkeforradalom volt, akkor legyen most ellen-fülkeforradalom.

Mert megérdemli az Orbán, hogy kapjon a bűneiért.

De ha neked minden pont így tökéletes, ahogy van, akkor erősítsd meg az Orbán elvtársadat.

De akkor ne panaszkodj, hogy kupac kaki.

borzimorzi 2014.01.20. 19:22:59

Valszeg nem értettük meg egymást. Szerintem, ha valaki elmegy egy olyan buliba, ahol csak két facér pasi van, de az egyik meleg, a másik meg gyakorló idióta, akkor nem azon kell filózni, hogy melyiket válasszuk. Hanem keresni kell egy harmadikat, adott esetben egy másik buliban. Az, hogy a Fidesz pocsék, még nem teszi jobbá az összefogdosós csapatot.

Viszont új pártot meg nem alapít senki, mert nem hiszi el, hogy volna értelme.

Én azt szeretném, ha olyan sokan szavaznánk érvénytelenül, hogy nyilvánvaló legyen: van ebben az országban legalább 3-400ezer szavazni hajlandó ember, aki elég igényes ahhoz, hogy ezekre a szemetekre ne szavazzon. Viszont olyan párt még nincsen a kínálatban, amelyikre szégyenkezés nélkül szavazhatna, abban a tudatban, hogy a hazájának nem árt vele.

Üdv:
b